Termeni și condiții de utilizare a site-ului

TEREMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITEULUI

Site-ul www.capcasamare.md, este proprietatea SRL “CAP CASA MARE” , mun.Chișinău, str.Matei Basarab 2, ap.(of) 82

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SRL “CAP CASA MARE” isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Termeni si conditii – www.capcasamare.md".

SRL “CAP CASA MARE” garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.capcasamare.md si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei SRL “CAP CASA MARE” fara acordul prealabil scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legatura web - link - catre www.capcasamare.md este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce prejudicii de orice fel pentru SRL “CAP CASA MARE” sau partenerilor societatii SRL “CAP CASA MARE”, si numai dupa obtinerea acordului in scris sau pe e-mail.

1. Dreptul de autor a SRL “CAP CASA MARE” asupra informatiilor publicate pe site

Intregul continut al site-ului www.capcasamare.md - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SRL “CAP CASA MARE” si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al SRL “CAP CASA MARE” a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului www.capcasamare.md, numai in limitele metionate in prezentul document.

Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor ne puteti trimite sesizarea dvs. la adresa de email marketing@capcasamare.md.

2. Produsele si serviciile oferite de SRL “CAP CASA MARE”  pe site-ul www.capcasamare.md, politica de preturi.

SRL “CAP CASA MARE” isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Produsele comercializate prin intermediul www.capcasamare.md sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv SRL “CAP CASA MARE” isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai afla pe stoc sau nu se mai regaseste in oferta curenta a furnizorului.

Preturile sunt actualizate periodic. Preturile prezentate includ TVA si nu includ costurile de livrare, in afara cazului in care se specifica altceva in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari SRL “CAP CASA MARE” in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

SRL “CAP CASA MARE” garanteaza buna functionare a acestui site, calitatea informatiilor prezentate, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, calitatea produselor de pe site. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu orientativ , iar anumite caracteristici pot diferi fata de imagini.

3. Achitare produse

Produsele comandate trebuie achitate in avans, integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul www.capcasamare.md conform acestor "Termeni si Conditii" se efectueaza prin procesatorul de plati MAIB, POS sau Transfer bancar.

Plata produselor din comanda plasată pe site-ul capcasamare.md se poate efectua prin urmatoarele modalități:
1. Online prin card bancar 
2. Card bancar la curier
3. Cash la curier
4. Transfer bancar

4. Condițiile și orele de livrarea a produselor

Livrarea produselor se va face pe teritoriul Republicii Moldova. SRL “CAP CASA MARE” isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata,  comanda va fi anulata si produsele returnate la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor preluate de la reprezentantul nostru.

SRL “CAP CASA MARE” isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SRL “CAP CASA MARE” care includ: calamitati naturale, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii europene.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de SRL “CAP CASA MARE” fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de SRL “CAP CASA MARE” de la client.

Condițiile de livrare a comezilor:
În Chișinău livrarea este GRATUITĂ dacă valoarea comenzii este de la 700 lei!
Comenzile de la 500 lei sunt livrate contra cost de 37 lei.
Comenzile de la 300 lei sunt livrate contra cost de 55 lei.
Comenzile de până la 299 lei se livrează contra cost de 80 lei.

În suburbii, costul livrării pentru comenzile de peste 700 lei este de la 80 lei!
Iar pentru comenzile de până la 700 lei costul livrării este de la 120 lei!

Valoarea minimă a comenzii este de 250 lei.

Timp de livrare estimat:
Livrarea se face de luni până vineri de la 10:00 la 19:00, iar sâmbătă de la 10:00 la 14:00
Comenzile plasate sâmbătă după ora 12:00, se livrează luni.

Livrarea comenzii dumneavoastră se efectuează a doua zi în intervalele orare: de la 09:00 la 14:00 sau de la 14:00 la 18:00 sau de la 18:00 la 20:00 din momentul confirmării comenzii de către operatorii noștri.

5. Returnare produselor

Preparatele culinare prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi fata de imagini.

SRL “CAP CASA MARE” poate publica pe website  produse/promotii practicate de catre acesta intr-un anumit interval de timp si in limita stocului disponibil. Astfel, SRL “CAP CASA MARE” isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi, in cazul in care produsele respective nu  mai fac parte din oferta curenta.

In cazul in care un produs comandat de catre utilizator/cumparator nu poate fi livrat de catre SRL “CAP CASA MARE”, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea comenzii.

•             Daca s-a primit produsul gresit clientului i se vor returna banii in acelasi termen de maxim 15 zile.

•             Clientul va pastra produsul gresit. Fiind vorba de produse alimentare gatite si perisabile  nu se pot returna

•             In cazul in care preparatele ajung la client si acesta refuza comanda fara un motiv intemeiat, comanda nu poate fi returnata

SRL “CAP CASA MARE” raspunde pentru rezolvarea reclamatiilor sau problemelor sesizate de clienti în legatura cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau in legatura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vanzarea si livrarea produselor, dupa preluarea comenzii transmise prin intermediul platformei de vanzari online la adresa de mail : deliverycapcasamare@gmail.com, marketing@capcasamare.md.

In cazul  in care, in urma verificarii, se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc.

Sunt exceptate de la dreptul de returnare:

•             produse preparate  dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

•             produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

•             produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

•             produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Returnarea produselor se va face fie prin curier,  SRL “CAP CASA MARE”

or.Chișinău, str.Matei Basarab 2, ap.(of) 82. Cap Casa Mare recomanda Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii sau operatorul. Costurile aferente returnarii produselor cad in sarcina Cumparatorului.

6. Promotii si concursuri

SRL “CAP CASA MARE” stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De aceste promotii beneficiaza doar comenzile care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

7. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul www.capcasamare.md este gazduit de serverele unei terte firme. SRL “CAP CASA MARE”. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. SRL “CAP CASA MARE” nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului www.capcasamare.md. SRL “CAP CASA MARE” nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.capcasamare.md. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

8. Protectia datelor cu caracter personal ( politica de confidentialitate )

www.capcasamare.md are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor / clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe www.capcasamare.md, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

SRL “CAP CASA MARE” garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre SRL “CAP CASA MARE” pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre SRL “CAP CASA MARE” nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa marketing@capcasamere.md, sau prin posta la adresa: or.Chișinău, str.Matei Basarab 2, ap.(of) 82

SRL “CAP CASA MARE” se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, exceptie facand companiile cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre.. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare. Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul www.capcasamare.md sunt transmise pe cale electronica, SRL “CAP CASA MARE”  nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, SRL “CAP CASA MARE” va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre SRL “CAP CASA MARE” sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personale, etc), conform legilor in vigoare. SRL “CAP CASA MARE” nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

www.capcasamare.md foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru

SRL “CAP CASA MARE” nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. SRL “CAP CASA MARE” nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de www.capcasamare.md in scopul precizat in prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor,  inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre SRL “CAP CASA MARE” a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.capcasamare.md, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.capcasamare.md si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

9. Dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe www.capcasamare.md si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.

In situatia in care problema intampinata nu este rezolvata intr-un timp rezonabil (in cadrul perioadei maxime de 30 de zile), sau intr-un mod satisfacator, va rugam sa va adresati pentru o conciliere amiabila la adresa de email: marketing@capcasamare.md

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata moldovenesti sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului www.capcasamare.md, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de SRL “CAP CASA MARE” fata de orice client este valoarea sumei incasate de SRL “CAP CASA MARE” de la client.

In cazul în care una sau mai multe clauze din cele mentionate mai sus va fi declarata nula sau nevalida, indiferent de cauza, clauza declarata nula nu va afecta validitatea celorlalte clauze, cu exceptia cazului in care se gaseste in stransa legatura cu aceasta din urma.

Accesul și utilizarea acestui www.capcasamare.md sunt supuse condițiilor de utilizare descrise în prezentul document și legislației aplicabile. Vă rugăm să parcurgeți cu atenție termenii și condițiile prezentate, întrucât accesând și utilizând websitul – platforma de vanzari www.capcasamare.md, acceptați aceste condiții și luați cunoștință ca orice alte acorduri intre dumneavoastra și SRL “CAP CASA MARE” prin Cap Casa MAre  sunt înlocuite prin prevederile Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale.

DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD SAU NU ACCEPTAȚI, FĂRĂ LIMITĂRI, TERMENII DE UTILIZARE ȘI CONDIȚIILE CONTRACTUALE ALE PLATFORMEI, VA RUGĂM SĂ PĂRĂSIȚI PLATFORMA.

 

 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
CUPRINS
:
1. Cand se aplica?
2. Care este scopul acestei politici?
3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?
4. In ce scop le colectam?
Scopuri CONTRACTUALE
Scopuri FUNCTIONALE
Scopuri de MARKETING
5. Cum le colectam?
6. Ce drepturi aveti?
Dreptul de accesare
Dreptul de modificare si stergere
Dreptul de restrictionare a prelucrarii
Dreptul la portabilitate (export) al datelor
Dreptul de a nu fi supus unei actiuni cu caracter automat
Dreptul de a inainta plangere
7. Cui dezvaluim datele?
8. Cum asiguram securitatea datelor?
9. Care sunt perioadele de pastrare?
10. Cum tratam solicitarile minorilor?
11. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?
12. Ce inregistrari pastram?

1. Cand se aplica?
Politica de confidentialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc sa devina, sunt sau au fost clienti SRL “CAP CASA MARE” ,inclusiv datele colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce utilizeaza site-ul companiei noastre, disponibil la adresa www.capcasamare.md. Cand ne referim la " CAP CASA MARE”,  "combinatul nostrum", "noi" sau “compania noastra” in aceasta declaratie, ne referim la SRL “CAP CASA MARE”
Aceasta politica este valabila incepand cu data de 01.09.2022

2. Care este scopul?
Cand utilizati site-ul nostru ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.
Politica de confidentialitate va ajuta sa intelegeti ce date personale colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra personale si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.
Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra personale. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice cu care se confrunta, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.

3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?
Dorim sa intelegeti cat mai clar ce reprezinta “datele cu caracter personal”.
Datele cu carater personal sunt informatii, despre o persoana identificata sau identificabila. Exemple de astfel de date: nume, prenume, adresa, numar de telefon, email, date legate de cartea de identitate, CNP, informatii bancare, cookie, adresa de IP a calculatorului, ID-urile dispozitivelor mobile, informatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.

4. In ce scop le colectam?
Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor comerciale, pentru a va oferi servicii cat mai bune (livrari rapide, plati electronice etc.), pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului nostru sau pentru a va aduce in atentie reclame si promotii relevante pentru dumneavoastra.
Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost 
colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.
Date CONTRACTUALE (obligatorii) - pentru demararea procesului de angajare a unui contract si pentru derularea efectiva a relatiei comerciale.
Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, email etc.) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre (inclusiv prin utilizarea unei solutii dedicate de vanzari tip CRM), pentru a putea organiza procesarea si livrarea efectiva a comenzilor dumneavoastra. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta, contul meu etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata (de exemplu nu pot fi emise documente fiscale pentru incasarea contravalorii produselor, etc) si nu poate fi livrata (prin curier sau prin alte metode acceptate). Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.
Putem dezvalui datele dumneavoastra personale fara a va oferi posibilitatea de a renunta atunci cand utilizam procesatorii terta parte (firme de curierat, procesatori de plati online etc.) pentru a efectua servicii in numele nostru si conform instructiunilor noastre.
Clientii nu pot renunta la primirea de e-mailuri legate de procesarea, derularea si livrarea comenzii (sau a altor procese asociate acestui scop).
Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta interesele noastre legitime in conformitate cu legea № 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal.

Date FUNCTIONALE - pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului
Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, email, etc) pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului. Datele se colecteaza prin intermediul formularelor din site de genul: alerta de pret (pentru a primit atentionare la scaderea unui pret), alerta de stoc (pentru a fi alertat cand un produs apare in stoc), cosuri abandonate (pentru a va reaminti de achizitiile nefinalizate), solicitare review etc.
Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.
Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.
Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare si achizitie.
Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de  avantajele acestor functionalitati.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (legea № 133/2011  privind protecţia datelor cu caracter personal).
Date de MARKETING - pentru un site mai bine structurat, reclama relevanta si informare in social media
Se colecteaza date personale, cum ar fi datele directe (nume, prenume, telefon, email etc.) sau indirecte (cookie-uri, adresa de IP a calculatorului, locatia, ID-urile dispozitivelor mobile etc.).
Datele directe se colecteaza pentru inscrierile la newsletter (transmiterea de buletine informative, oferte comerciale etc.). Daca doriti sa nu mai primiti astfel de materiale puteti sa accesati link-ul "dezabonare" situat in partea de jos a e-mailurilor de marketing ale companiei noastre.

Datele pot fi utilizate si pentru afisarea unor reclame adaptate dorintelor dumneavoastra (ex: Google Remarketing, Facebook Pixel etc.). Este posibil sa va fie prezentate reclame la produsele de care ati fost interesati sau pe care le-ati vizualizat.
Site-ul nostru va permite sa va conectati cu retele media sociale, cum ar fi Facebook (facebook.com), Instagram (instagram.com), ("Social Media"). Conectandu-va, se pot colecta adresa IP si pagina pe care o vizitati din site-ul nostru. De asemenea se seteaza un cookie pentru a permite aplicatiilor de social media sa functioneze corect. S-ar putea sa vi se ofere o optiune de catre conturile de social media pentru a posta informatii despre activitatile dumneavoastra pe pagina personala de profil din reteaua social media, pentru a le permite accesul si altor utilizatori la acele informatii din reteaua dumneavoastra.
Aceste date le denumim generic ”date in scopuri de marketing”.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (legea № 133/2011  privind protecţia datelor cu caracter personal).
5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?
Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra.
Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la crearea de cont, la lansarea unei comezi (cu sau fara cont), la lansarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului, prin accesarea unui panou de control general (cumulat sau individual, pe fiecare categorie de date sau scop invidual) sau prin alta maniera tehnica, creata cu acest scop.
Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.
6. Ce drepturi aveti?
Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Aveti dreptul de a accesa datele dumneavoastra personale. In consecinta, daca este cazul, va oferim acces la datele personale pe care le pastram in legatura cu dumneavoastra. De asemenea, va oferim posibilitatea de a alege daca doriti sa primiti oferte si promotii de la noi, dar si sa corectati, sa modificati sau sa stergeti informatiile dumneavoastra.
Putem limita sau refuza accesul la datele cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de riscurile pentru intimitatea dumneavoastra, sau daca drepturile altor persoane, altele decat dumneavoastra, ar fi incalcate. Alte motive pentru refuzul sau limitarea accesului pot include restrictiile impuse de legislatia in vigoare sau alte aspecte similare, indreptatite.
Aveti dreptul de modificare si stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in special a datelor incomplete sau inexacte de exemplu, in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail, persoana imputernicita etc.) nu mai sunt actuale.  
Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, ne bazam pe dumneavoastra sa actualizati si sa corectati datele personale in masura in care este necesar pentru scopurile pentru care  au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.
Solicitarile de accesare, modificare sau stergere a informatiilor vor fi tratate in termen de 30 de zile.
Aveti dreptul de restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati rectificarea, actualizarea ori stergerea datelor in conditiile legii. Acest drept poate fi exercitat oricand, in mod gratuit si fara justificare, cu exceptia acelor date pentru care prelucrarea reprezinta o obligatie legala.
Aveti dreptul de a solicita portabilitatea (exportul) datelor cu caracter personal. Putem limita sau refuza portabilitatea datelor cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de avantajele aduse in cazul respectiv.
Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat.
Aveti dreptul de a inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), precum si de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare

7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra si unde le trasferam?
Colaboram cu procesatori autorizati de plati electronice si companii din domeniul internetului: Google, Facebook etc. - toate acestea, pentru o cat mai buna experienta cu site-ul nostru.
Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea procesarii si livrarii comenzilor (cum ar fi procesatorii de plati), in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a magazinului online (ex: Google Analytics etc.) sau oferirii de servicii in domeniul marketingului, reclamei si publicitatii (Google, Facebook, etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura, consultanta, afiliati, parteneri de afaceri etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate de catre noi. Depunem toate eforturile pentru a avea un angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. In cazul in care furnizorii nostri de servicii de gazduire, trimitere de newslettere sau alte servicii similare sunt transferate in afara spatiului economic european (SEE), se depun eforturi pentru a se asigura masuri de protectie adecvate.
Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale, fie prin prescriptiile legii, proces legal, litigii si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale din tara dumneavoastra de resedinta sau din afara acesteia. De asemenea, putem dezvalui informatii personale despre dumneavoastra daca stabilim ca dezvaluirea este in mod rezonabil necesara pentru a ne asigura respectarea termenilor si conditiilor noastre sau pentru a ne proteja operatiunile sau utilizatorii. Informatii relevante pot fi gasite si in anunturile referitoare la activitatile specifice de prelucrare a datelor.
De asemenea, putem transfera date personale in cazul unui audit, sau in cazul vanzarii ori transferarii totale sau partiale a afacerii sau activelor noastre (inclusiv in cazul unei fuziuni, achizitii, reorganizare, dizolvare sau lichidare).
8. Cum asiguram securitatea datelor?
Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Depunem toate eforturile necesare in acest sens.
Luam masuri rezonabile si adecvate pentru a proteja datele personale de pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea  informatiilor, masurile fiind verificate in mod regulat si adaptate la stadiul tehnicii. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe cu notorietate in piata (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software, solutii de marketing etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.
9. Care este perioada de pastrare?
Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord.
Stocarea datelor cu caracter personal se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale. Datele cu caracter personal necesare beneficierii de functionalitatile site-ului nostru si a activitatilor cu caracter promotional se stocheaza pe o perioada nedeterminata de timp, pana la stergerea contului dumneavoastra.

10. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?
Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.
In cazul in care survine o incalcare a datelor cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore, in functie de gradul de risc pentru client sau pentru vizitatorul site-ului. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incalcarea.
Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.
11. Ce inregistrari se pastreaza?
Pastram inregistrari pentru a demonstra respectarea cerintelor prezentei politici.
Vom pastra inregistrari relevante despre:
a. scopul procesarii datelor cu caracter personal;
b. categoriile persoanelor vizate si ale datelor cu caracter personal prelucrate;
e. atunci cand este posibil, perioadele de pastrare preconizate pentru diferite categorii de date cu caracter personal;
f. o descriere generala a masurilor de securitate utilizate pentru protejarea datelor cu caracter personal;
g. exercitarea drepturilor pe care le aveti.
DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD SAU NU ACCEPTAȚI, FĂRĂ LIMITĂRI, TERMENII DE UTILIZARE ȘI CONDIȚIILE CONTRACTUALE ALE PLATFORMEI, VA RUGĂM SĂ PĂRĂSIȚI PLATFORMA.