Ajutor
Procedura de achiziție a mărfurilor din magazinul nostru online este foarte simplă și constă din mai mulți pași.


1. Selectarea produsului
Livrarea este gratuită! Suma minimă de comandă este de 500 lei!
După ce ați ales un produs, faceți clic pe butonul „Adaugă în coș” - produsul va fi adăugat în coș.
Apoi, dacă ați terminat de ales produsele, faceți clic pe pictogramă
Pagina Coșul dvs. va lista toate articolele pe care le-ați selectat.
În câmpul Cantitate, puteți modifica cantitatea articolului de achiziționat.
În Coșul dvs., puteți efectua următoarele acțiuni pentru fiecare produs: fie eliminați produsul din coș, fie modificați cantitatea  produsului.
De asemenea puteti utiliza oricare cupon CADOU din lista de cupoane di contul dvs.
Apoi treceți la checkout.

2. Plasarea unei comenzi
Introduceți datele necesare privind livrarea mărfurilor, care sunt marcate cu un asterisc * (numele destinatarului, adresa de livrare, datele de contact, opțiunea de livrare, modalitatea de plată etc.).
După ce ați introdus informațiile necesare despre livrarea mărfurilor pentru a plasa o comandă, trebuie să faceți clic pe butonul „Plasați o comandă”.
O copie a comenzii va fi trimisă la adresa de e-mail specificată în timpul plasării unei comenzi.
Atenţie! Numărul de telefon incorect, adresa inexactă sau incompletă pot duce la întârzieri suplimentare! Vă rugăm să verificați cu atenție datele dumneavoastră personale atunci când vă înregistrați și plasați o comandă. Dacă este necesară clarificarea și/sau corectarea datelor, operatorul vă va contacta.Dacă doriți să faceți orice ajustări la comanda dumneavoastră (anulați, modificați componența comenzii etc.), aceasta trebuie făcută verbal contactând operatorul la telefon (+373) 60 763 939

Notă: Pentru clienții permanenți, există Înregistrare contului personal pe site-ul magazinului. În contul dvs., puteți vizualiza conținutul coșului, cupoanele cadou, istoricul comenzilor dvs., puteți repeta sau refuza o comandă și vă puteți abona la newsletter-ul magazinului.

 
4. Termeni și costul livrării
Livrarea se efectuează în raza or. Chișinău și suburbiile sale.
Posibilitatea și costul livrării în suburbii necesită a fi concretizate cu operatorul, pentru fiecare comandă
 La momentul confirmării fiecărei Comenzi în parte, operatorul  anunță termenii de livrare.
Termenii de livrare depind de cantitatea și/sau complexitatea preparării produselor comandate, De asemenea termenii de livrare pot depinde de condițiile meteo și/sau alte circumstanțe ce nu depind de CAP Casa Mare
 Costurile livrării în raza or. Chișinău și în suburbiile lui pot fi găsite la pagina: https://capcasamare.md/livrare-si-plata/
 După înregistrarea Comenzii și pînă la momentul transmiterii acestei în lucru (preparare) aveți dreptul să  refuzați  comandă fără penalități.
 La refuzul Comenzii după transmiterea acesteia în lucru (preparare) sau spre destinația adresei Dvs., costul Comenzii și livrării se achită de către Dvs. în întregime.
Atenţie! Este permisă o singură metodă de plată la alegere pentru fiecare comandă individuală. Nu este posibil să plătiți o comandă în părți folosind diferite metode.
Împreună cu mărfurile se trimit o chitanță de numerar și o scrisoare de însoțire.
 
5. Primirea comenzii
Utilizatorul este obligat să primească Comanda livrată de către curierul .
În cazul în care Utilizatorul a selectat modul de plată "în numerar curierului", Utilizatorul este obligat să achite în numerar pentru comandă și serviciul de livrare.
Utilizatorul este obligat să verifice completitudinea și integritatea Comenzii în prezența curierului CAP Casa Mare.
În cazul în care Utilizatorul nu a verificat Comanda în prezența curierului CAP Casa Mare, atunci noi nu poartă răspundere pentru completitudinea și integritatea Comenzii.
Opțiuni de plată:
Numerar pe baza chitanței de numerar furnizate
Card bancar către curier
Prin card bancar pe site online
Plata prin transfer bancar pentru persoane juridice
Detalii de plată cu cardul

Pentru a plăti anticipat achiziția cu un card bancar, veți fi redirecționat către gateway-ul de plată BC „MAIB” SA pentru a introduce detaliile cardului dumneavoastră. Vă rugăm să vă pregătiți cardul de plastic în avans. Conexiunea cu gateway-ul de plată și transferul de informații se realizează într-un mod securizat folosind protocolul de criptare SSL. Dacă banca dvs. acceptă tehnologia plăților online securizate Verified By Visa sau MasterCard Secure Code, este posibil să fie necesar să introduceți o parolă specială pentru a efectua o plată. Puteți verifica metodele și posibilitatea obținerii parolelor pentru efectuarea plăților prin Internet la banca care a emis cardul.
Acest site acceptă criptare pe 256 de biți. Confidențialitatea informațiilor personale raportate este asigurată de BC „MAIB” SA. Informațiile introduse nu vor fi furnizate terților, cu excepția cazurilor prevăzute de legislația Republicii Moldova. Plățile cu carduri bancare se efectuează în strictă conformitate cu cerințele sistemelor de plată Visa Int. și MasterCard Europe Sprl.
Vă rugăm să rețineți că fondurile de pe cardul dvs. vor fi rezervate până la primirea comenzii. După primirea comenzii, în termen de două zile lucrătoare, fondurile rezervate sunt debitate, iar suma de bani rămasă este returnată la banca plătitorului. Soldul sumei de bani se creditează în contul plătitorului în conformitate cu termenii și regulile de decontare și tranzacții cu numerar ale BC „MAIB” SA și ale băncii de la care s-a efectuat plata. (de obicei de la 6 zile bancare).